Majonnäs

Majonnäs är cpgott.
Detta är min hyllning till världens bästa pålägg (Ost+Majo+Macka=Guld)




FUN FACTS:
☻ - Min penismjölk består av 50% majonnäs.
☻ - Jag har majonnäs och ost (Ibland även skinka och gurka) på mina mackor, Varje gång jag äter mackor.
Så. Jävla. Gott.
☻ - Nästa fulbild ska innehålla majonnäs, massvis av majonnäs.
☻ - Jag har aldrig doppat min pung i en majonnäs-burk.
☻ - Ovanstående 'Fun Fact' gav mig en idé angående nästa fulbild.
☻ - Majonnäs på tub är godare än Majonnäs på burk.
☻ - Majonnäs är gott.
☻ - Mitt namn lyder såhär: Majonnäs Rasmus Majonnäs Hammelfelt.
☻ - Mina barn ska heta Majonnäs och sedan ska jag numrera dem efter hur många det blir. Alltså, Majonnäs #1, Majonnäs #2, etc.
☻ - Jag har aldrig fått Majonnäs i min navel.
☻ - Smaken av ljuvlig Majonnäs får min penis på glatt humör.
☻ - Majonnäs är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0